Objavljeno 29. 05. 2018.

LC GDPR start! Gotovo je s tumačenjima, uputama i smjernicama – naš proces implementacije GDPR-a počinje odmah.
Pozivamo vas na Implementacijsku radionicu Analiza opsega osobnih podataka – prvu aktivnost iz integrirane usluge LC GDPR Consulting.
 
Analiza opsega osobnih podataka obuhvaća:

  • Definiranje vrste i opsega prikupljanja i obrade podataka ovisno o djelatnosti korisnika
  • Utvrđivanje eventualnih obveza i ovlasti nadležnog tijela (AZOP)
  • Navođenje mogućih povreda GDPR-a obzirom na specifična područja djelatnosti korisnika uz odgovarajuću prilagodbu poslovanja
  • Predstavljanje kaznenih odredbi i zakonskih odredbi vezanih uz odgovornost za štetu
  • Propisi koji uređuju područje zaštite podataka u odnosu na zakonsku osnovu za prikupljanje podataka
  • Zaštita podataka u odnosu na obvezu poštivanja propisa s osnova zaštite arhivske građe
  • Zaštita podataka u odnosu prema pravu na pristup  informacijama

Odaberite termin i lokaciju implementacijske radionice koja vam najviše odgovara i zajedno s nama odradite neizostavnu prvu aktivnost usklade s GDPR uredbom.
 
Implementacijske radionice:
08. 06. 2018. – Split – Hotel Atrium
13. 06. 2018. – Osijek – Hotel Osijek
15. 06. 2018. – Buzet – Hotel Funtana
18. 06. 2018. – Zagreb – Hotel Panorama

Agenda:

08:30 – 09:00 – Kava dobrodošlice
09:00 – 11:00 – Prvi radni blok
11:00 – 11:15 – Pauza za kavu
11:15 – 13:15 – Drugi radni blok
13:15 – 13:30 – Pitanja sudionika i diskusija


Za korisnike LC GDPR Consulting usluge cijena sudjelovanja na implementacijskoj radionici uključena je u ponudu i odnosi na prijavu do dvije osobe. 
Svi korisnici koji prihvate ponudu LC GDPR Consulting ponuda će biti umanjena za iznos kotizacije radionice.

Cijena sudjelovanja na implementacijskoj radionici iznosi 1.000,00 kn + PDV.

 
NAPOMENA
Prijave se vrše putem PRIJAVNICE koja je aktivna do ispunjenja termina. 
 
Kotizaciju za sudjelovanje molimo uplatite najkasnije dan prije održavanja radionice na račun tvrtke LIBUSOFT CICOM d.o.o. IBAN HR4123600001101337826, a potvrdu o uplati molimo pošaljite na fax broj 01/6599-513 ili na e-mail prodaja@spi.hr.
Pod model plaćanja navesti 00 32176-OIB korisnika.
Postojeći LC korisnici kotizaciju mogu uplatiti i nakon održanog seminara.
 
Obzirom da je broj sudionika ograničen, u slučaju prijave za sudjelovanje a ne pojavljivanja i neotkazivanja u minimalnom roku od 48 sati, naplaćuje se kotizacija u iznosu 50% od navedene vrijednosti edukacije.
U cijenu radionice uključeni su radni materijali i konzumacija jela i pića.