Hrvatski veterinarski institut | SPIPočetkom travanja 2011. godine krenulo se u razgovore o implementaciji SPI sustava kod korisnika. Korisnik se sastoji od 5 podružnica koje su svaka za sebe koristile vlastiti računovodstveno-knjigovodstveni sustav i centralnog sustava u Zagrebu.

Već krajem lipnja 2011. godine napravljen je implementacijski projekt koji je nastao na osnovu analize i snimke stanja svih sustava koje koristi Hrvatski veterinarski institut.

Sama dokumentacija je imala 1000 stranica. Unutar iste bila je napravljena analiza svih poslovnih procesa, te prijedlog novih poslovnih procesa, koji su u suradnji sa revizorima iz Ministarstva poljoprivrede prihvaćeni, te se krenulo u implementaciju.

Početkom rujna 2011.godine počelo se sa intenzivnom obukom na lokaciji LC svih djelatnika Hrvatskog veterinarskog instituta koji obavljaju  računovodstveno-knjigovodstvene poslove. Osim samog SPI sustava, korisnik je koristio specijalizirani program za zaprimanje i analizu uzoraka koji nije bio povezan sa ostalim sustavima.

Izvršeno je nekoliko tematskih radionica na kojima su se definirali protokoli za razmjenu informacija između VetLab i SPI sustava. Početkom prosinca 2011. godine krenulo se paralelno sa testiranjem dogovorenih protokola, te unosom podataka u SPI sustav.

Danas je Hrvatski veterinarski institut ponosan korisnik SPI sustava koji potpuno automatizirano radi u suradnji sa VetLab sustavom. Korisniku su objedinjene sve evidencije, kao i transparentni prikaz rashoda i prihoda. Primopredaja sustava je izvršena u rujnu 2012. godine.