Opći uvjeti korištenja LC Web ticketinga

Ovim Općim uvjetima korištenja LC WebTicketing usluge uređuju se osnovni uvjeti korištenja LC WebTicketing usluge (nastavno: LCWT usluge), a za pitanja koja nisu regulirana ovim Općim uvjetima korištenja LCWT usluge primjenjuju se važeći Opći uvjeti poslovanja LC-a.

Ovlaštena osoba Korisnika Usluge potpisivanjem Pristupnice izjavljuje da su svi podaci navedeni u Pristupnici točni i istiniti te kako je upoznata i suglasna s primjenom Općih uvjeta korištenja LCWT usluge.

Predaja korisničkih zahtjeva putem LCWT usluge, uvid u poslane korisničke zahtjeve te provjera statusa korisničkih zahtjeva uključeni su u status aktivnog mjesečnog održavanja.

Ovlaštena osoba Korisnika Usluge može započeti s korištenjem Usluge po primitku aktivacijskog maila i odgovorna je za sigurnost podataka zaprimljenih u aktivacijskom mailu od trenutka zaprimanja istog na poslužitelju Korisnika.

U slučaju promjene podataka iz ove pristupnice, gubitka korisničkog imena ili zaporke, kao i spoznaje da druga osoba koristi korisnički račun, ovlaštena osoba Korisnika Usluge dužna je o takvoj promjeni odmah obavijestiti društvo LIBUSOFT CICOM d.o.o. (nastavno: LC) na mail info@spi.hr.

U slučaju gubitka korisničkog imena, zaporke ili spoznaje da druga osoba koristi korisnički račun, ovlaštena osoba Korisnika LCWT usluge dužna je odmah obavijestiti LC putem maila info@spi.hr.

Korisnik Usluge može zatražiti raskid korištenja Usluge putem maila info@spi.hr.

LC će sve prikupljene podatke Korisnika s osnova korištenja Usluge čuvati u tajnosti te će ih upotrebljavati samo u svrhu podrške Korisniku. 

Za korištenje Usluge Korisnik mora imati osigurane tehničke uvjete u skladu s prihvaćenom Ponudom za predmetnu Uslugu, važećim Općim uvjetima poslovanja LC-a i važećom LC Sistemskom mapom.

Svaka povreda navedenih uvjeta korištenja, namjerna ili slučajna, predstavlja kršenje uvjeta korištenja Usluge, u kojem slučaju LC može otkazati ovlaštenoj osoba Korisnika korištenje Usluge te o tome obavijestiti Korisnika.

Zbog poboljšanja sigurnosti korištenja Usluge preporučujemo promijeniti zaporku svakih 30 dana.

Dva posto vremena u razdoblju od jedne godine predviđeno je za tehničke radove i nadogradnju sustava te se to vrijeme ne smatra prekidom korištenja Usluge.