Objavljeno: 20.02.2018.
Što stvarno trebate poduzeti kako bi svoje poslovne procese uskladili s čuvenom uredbom o GDPR-u objasniti ćemo na informativnim radionicama koje smo pripremili u suradnji sa kolegicama i kolegama iz Agencije za zaštitu osobnih podataka.
Radionica je namijenjena JLPRS i njihovim proračunskim korisnicima kao i tvrtkama u njihovom vlasništvu ali korisne informacije ovdje mogu dobiti svi koje ova tema zanima.
Od prvih najava da će ove godine u svibnju stupiti na snagu opća uredba o zaštiti osobnih podataka (GDPR) prošlo je više od godinu dana. U tome se vremenu o GDPR-u jako puno raspravljalo, pisalo, pričalo ali i nagađalo. Mnoge su tvrtke u tome vidjele svoju poslovnu priliku, (neke i nepriliku) pa su informacije interpretirane ovisno o tome. Ipak, za mnoge je još uvijek ostalo nejasno što trebaju i kako, po tom pitanju, poduzeti te trebaju li uopće nešto poduzimati. No, prijetnja kaznom koja će uslijediti za kršenje uredbe u iznosu od 4% ukupnih prihoda ili 20 milijuna eura (ovisno o tome koji je iznos veći) izazvala je svojevrsnu paniku pogotovo u onih poslovnih subjekata koji do sada nisu proveli ni početne aktivnosti.
Iako za cilj ima dodatnu zaštitu osobnih podataka građana – bilo da je riječ o imenu osobe, OIB-u, IP adresu, GPS lokaciju, nekim financijskim podacima te mnogim drugim osobnim podacima – podijeljena su mišljenja o tome je li kazna za kršenje uredbe previsoka. Pravo pitanje je kako inkorporirati takvo kažnjavanje u pravni poredak Republike Hrvatske.
Brojni su još nedovoljno razjašnjeni pojmovi vezani uz GDPR, a u žiži zanimanja je i pojam službenik za zaštitu osobnih podataka (Data protection officer ili kraće DPO). Kakve su specijalnosti i koja stručna znanja treba imati takva osoba i postoji li koji u Hrvatskoj?
Na ova i sva ostala pitanja o GDPR-u odgovoriti će kolegice i kolege iz AZOP-a te kolega Vedran Vukobrat, dipl. iur. iz tvrtke Libusoft Cicom.
Informativne radionice će se održati prema slijedećem rasporedu:
- 23.03.2018. godine – Hotel Osijek u Osijeku (max broj sudionika 70)
Predviđeno trajanje informativnih radionica je od 09:30 do 14:00 sati.
Program:
9:30 – 10:00 registracija
10:00 – 11:15 – I. blok
11:15 – 12:15 – II. blok
12:15 – 13:00 – predah i cocktail ručak
13:00 – 14:00 – pitanja i odgovori
Teme:
- Podaci kojima raspolažu JLP(R)S i njihovi proračunski korisnici uz osvrt na normativni okvir – Vedran Vukobrat (LC)
- Osnove prikupljanja osobnih podataka, kažnjavanje i odgovornost za štetu te utjecaj na rad i poslovanje voditelja obrade – Vedran Vukobrat (LC)
- Analiza temeljnih pojmova, prava i obveze za voditelje obrade koje donosi GDPR – Vedran Vukobrat (LC)
- Službenik za zaštitu podataka (DPO) – predavač iz AZOP-a
- Prava ispitanika i obveze voditelja obrade – predavač iz AZOP-a
- Zajednički okrugli stol – odgovori na pitanja polaznika radionice u odnosnu na specifičnosti ustanova i tijela iz kojih dolaze
NAPOMENA:
Kotizacija za informativne radionice iznosi 400,00 kn + PDV po sudioniku. U kotizaciju su uključeni radni materijali te konzumacija jela i pića.
Prijave se vrše najkasnije do 21.03.2018. godine u 12:00 sati putem priložene PRIJAVNICE koja je aktivna do krajnjeg roka za prijavu ili do ispunjenja termina.
Kotizaciju za sudjelovanje molimo uplatite zaključno s 05.03.2018. godine na račun tvrtke LIBUSOFT CICOM d.o.o. IBAN HR4123600001101337826, a potvrdu o uplati molimo pošaljite na fax broj 01/6599-513 ili na e-mail prodaja@spi.hr. Pod model plaćanja navesti 00 35418-OIB korisnika.
Postojeći LC korisnici kotizaciju mogu uplatiti i nakon održane informativne radionice.
U slučaju otkazivanja prijave, molimo obavijestite nas putem e-maila prodaja@spi.hr. Za otkazivanje prijava do 05.03.2018. godine vraćamo već uplaćenu kotizaciju. Za odjave nakon 05.03.2018. izvršit ćemo povrat 50% iznosa uplaćene kotizacije. U slučaju nedolaska a ne otkazivanja prijave naplaćujemo puni iznos kotizacije.