Povijest Libusoft Cicoma


Uskoro slijedi nastavak priče…
  • 199219921992 godina osnivanje tvrtke CICOM d.o.o. i zaključenje prvog ugovora s korisnikom ARES CHIMICA d.o.o. za izradu i uvođenje aplikativnog rješenja Sustav Poslovnih Informacija (SPI) uz pomoć DataPerfect alata i baze podataka. Poslovanje se oslanjalo na edukaciju korisnika za osnove rada u DOS-u i korištenje WordPerfect programa za obradu teksta. Prva direktorica je gđa Biserka Capić, a sjedište Zagreb, Pupačićeva 6.
  • 199319931993 godina nastavak poslovanja tvrtke CICOM d.o.o. i osnivanje tvrtke LibuSoft d.o.o. Zaključeno više novih ugovora među njima sa HRVATSKOM VETERINARSKOM KOMOROM, te D.B.T. d.o.o. Ukupno 10 korisnika i 3 stalno zaposlena djelatnika, te više vanjskih suradnika. Značajni su poslovi na pružanju usluga korisnicima s IBM mainframe rješenjima (CICS, DB2, MVS, PL/I, DL/I). Nastavak razvoja novih aplikacija u DataPerfec-u.  Prodaju se WordPerfect proizvodi, te ACRO, DELL, ALR, DTK, IBM  računala, zaštitne presvlake i potrošni materijal. Novell Netware 3.11, LITE, LANTASTIC ako se tko sjeća.Veliku podršku u stvaranju firme daje nam INFOTEHNA d.o.o. iz Zagreba i gospodin Ivica Bonači – veliko HVALA. Unajmljuje se ured u Tratinskoj 52, Zagreb.
  • 199419941994 godina daje zamah za daljnji sve brži rast broja korisnika i zaposlenih. CICOM širi poslovanje na prodaju HW, a LibuSoft na SW. Novi korisnici su, po prvi puta i jedna jedinica lokalne samouprave – tadašnja općina Sveta Nedjelja za Program Komunalnog Gospodarenja (PKG), koji već u idućoj verziji postaje KOMunalni Informacijski Sustav (KOMIS). Novi korisnik je i DRVOSTIL d.o.o., te stomatološke ordinacije, pa se do kraja godine dostiže brojka od 30-tak korisnika i 4 stalno zaposlena djelatnika. Kroz partnerski odnos s vanjskim programerima razvija se aplikacija INFORD za stomatološke ordinacije u Cllipper programskom jeziku. Pristupa se traženju novih alata (ACCES, CLARION) za razvoj aplikacija i Novell za mrežni rad. Promidžba se radi kroz časopis INFO TREND i sajam INFO na ZV. Kupuje se ured u Bosiljevskoj 45, Zagreb. Tada je bilo jako teško doći do telefonske linije, pa se koristi bežični telefon kao veza do fiksne linije INFOTEHNE u Rovinjskoj12. 
  • 19951995 godina bila je godina 'buma' korisnika kada je u jednom danu zaključivano i po više ugovora. Do kraja godine dostignuta je brojka od preko 60 korisnika sa 5 stalno zaposlenih djelatnika  i više suradnika. U najkraćem roku razvijen je program za RAČUNOVODSTVO PRORAČUNA, po novom Zakonu o proračunu za jedinice lokalne samouprave i uprave. Nastavlja se i promidžba KOMIS rješenja na Savjetovanju komunalnih poduzeća 29.03.1995. godine u Stubičkim Toplicama o čemu piše i INFO TREND. Te godine SPI već ima 13 aplikacija: robno-skladišno poslovanje s fakturiranjem, maloprodaja, poslovni partneri, virmani, putni nalozi, knjiga UFA/IFA, glavna knjiga, salda konti, obračun plaća, osnovna sredstva, knjiga prometa, prihoda i rashoda, trgovačka knjiga i kalkulacije, te računovodstvo proračuna i proračunskih korisnika sa knjigom I i knjigom II – tko se još toga sjeća. Brojku od 8  specifičnih aplikacija čine: ordinacije lječnika privatne prakse, stomatološke ordinacije, registar veterinara, komisija za investiciono i tekuće održavanje, KOMIS, vozni park, privremeni uvoz i izvoz robe, te evidencija polaznika sveučilišta i škola stranih jezika. Aplikacije se dobro 'vrte' na 286, 386 i 486 PC kao i na Novell mrežni. Sve veće potrebe za povećanjem kadrova traže i proširenje poslovnog prostora za što se priprema otvaranje ureda u Velikoj Gorici, Ruđera Boškovića 21, gdje razvojni timovi ostaju se do 2001. godine. 
  • 19961996 godina bila je u znaku intenzivnog razvoja SPI i prelaska na Clarion programski jezik. Te godine broj zaposlenih se povećao na 11, a broj korisnika na 80. Na Savjetovanju stambeno komunalne djelatnosti (SKD) u Opatiji susreli smo se sa projektom GES3 iz Mainza, te započeli nove pravce razvoja programa za podršku rada upravitelja nekretninama. Imali smo i svoje prve prezentacije KOMIS-a putem grafoskopa jer LCD projektora tada gotovo da nije bilo, a PROXIMA je koštala kao jedan osrednji auto. GSKG d.o.o. postaje naš veliki korisnik u nizu specifičnih aplikacija (knjiga ugovora, knjiga komisija, sufinanciranje radova, obračun troškova grijanja i dr.). Sudjelujemo i ove godine na INFO '96 u suradnji sa INFOTEHNOM, a Pentum računala dolaze u prvi plan. Partneri su: EDINKOM, QUBIS, POLAR.
  • 199719971997 godina izuzetno nam je značajna jer je te godine osnovana zajednička tvrtka LIBUSOFT CICOM d.o.o. sa sjedištem u Bosiljevskoj 45, Zagreb. Te godine u LibuSoft-u je zaposleno 7,  CICOM –u 5 djelatnika i LIBUSOFT CICOMU-u 7 djelatnika, tako da je dostignuta ukupna brojka od 19 zaposlenika u LC grupaciji (sve tri tvrtke). Broj korisnika naših programa je preko 110. Nastavlja se razvoj novog projekta za upravitelje – Upravljanje Stambenim Zgradama (USZ), nakon što je s 01.01.1997. godine stupio na snagu Zakon o vlasništvu i drugim stvarnim pravima. Među prvim USZ korisnicima su: GSKG (priprema godišnjeg programa upravljanja), ĐURO ĐAKOVIĆ STAN d.o.o., SLAVIĆ INŽENJERING d.o.o. iz Virovitice i CASTRUM d.o.o. iz Pule. Ove godine je i objavljena SPI verzija 2.5. Sudjelujemo na INFO '97 u suradnji sa INFOTEHNOM.  Virusi i antivirusna zaštita postaju predmet sve većeg zanimanja. Da li se tko sjeća za što služi LAPIS program? Prodajne funkcije, sistemsko-tehnička podrška i računovodstvo su i dalje u Zagrebu, a razvoj i korisnička podrška u Velikoj Gorici. To znači da se i dokumentacija dnevno dostavlja iz Zagreba u V.Goricu i obratno. 
  • 199819981998 godina je s puno izazova, novina i sve većeg tehnološkog napretka LC aplikacija. Te godine po prvi puta se smanjuje broj djelatnika, tako da je na kraju godine ukupno bilo 16 zaposlenika u LC grupaciji. Broj korisnika naših programa i dalje raste pa je dostignuta brojka od 140. Nastavlja se razvoj novih verzija: SPI je na 2.81, a USZ-2 program (Windows), dok verzija USZ-1 ostaje kao poseban projekt samo za korisnika GSKG (priprema godišnjeg programa upravljanja). Sve više je upravitelja koji koriste USZ programe i koji traže novi oblik udruživanja. Tako, u prosincu 1998. godine kod domaćina STAMBENI FOND d.o.o. u Karlovcu održava se prvi radni sastanak s inicijativom osnivanja udruženja upravitelja. Tih godina programska greška 'Procesor Violation' zadaje brige i nesanice razvojnj ekipi i korisnicima. Sve su intenzivnije instalacije BTRIEVE baze podataka, NT i NOVELL servera, a od opreme nabavljamo IBM Netfinity server. Clarion je glavni programski jezik, kreće i isporuka MS Office 97. Te godine značajna je i suradnja s nizom partnera među njima je SENSO,  a  nastup na INFO '98 je skupa sa INFOTEHNOM. Te godine uveden je PDV što je bila velika promjena u poslovanju za nas i posebno profitne korisnike.
  • 19991999 godine proširujemo poslovni prostor u Bosiljevskoj kupnjom 'vinarije' u prizemlju gdje funkcionira LC info centar i servisna služba. Broj zaposlenika ostaje isti tj. 16. Broj korisnika i dalje raste pa je dostignuta brojka od 180. Nastavlja se razvoj novih verzija SPI na 2.91. Ove godine u Osijeku je osnovana Udruga UPRAVITELJ koja će objediniti veliku većinu upravitelja i korisnika USZ programa. Te godine razmjena podataka putem disketa sa ZAP, osiguranjima, dimnjačarima značajan je korak u racionalizaciji duplih unosa, PcAnywhere se koristi za udaljena modemska povezivanja. Razvoj vlastitog CRM pod nazivom EVOK (EVidencija Opsluživanja Korisnika).Nastavak proširenja IBM servera, sva računala dignuta na Pentium, dodatna proširenja Clariona, te nabavka SQL PERVASIVE baze podataka. Sudjelovanje na INFO '99 skupa sa INFOTEHNOM. Promocija i kroz nova izdanja promo materijala - LC olovke, blokovi, brošure, a posebno kroz godišnji sastanak LC korisnika PANORAMA 1999.
  • 200020002000 godina i 'Milenijski bug' obilježena je velikim poslom (i zaradom) na ovoj Y2K godini. Te godine smo feštu za godišnjicu firme priredili u starom 'Savskom mlinu', koji je tada bio u gotovo ruševnom stanju. Kolege nisu znale zašto smo se tu našli na svečanoj večeri, nakon niza godina i održanih godišnjica u Velikoj Gorici (MONA-MI). Nakon pokazivanja skela preko puta, gdje se gradila zgrada PIONIRA, bilo je svima jasno da se za godinu dala selimo u novi prostor. Broj zaposlenih raste na 18, a broj korisnika premašuje brojku 200. Nastavlja se razvoj novih verzija Clarion for Windows verzija serije 3.0. s promocijama u BiH, Varaždinu, Zagrebu te Dubrovniku. Licenciranje i dalje ide preko 'ključ disketa' sa svim problemima kod korisnika (kada iste zagube). Nastavlja se nabavka novih računala, proširenje servera, te sve intenzivnije školovanje zaposlenika. Sudjelovanje na INFO 2000 zajedno sa INFOTEHNOM. Sve sadržajniji godišnji sastanci LC korisnika - PANORAMA 2000.
  • 200120012001 godina i konačno useljenje u novi prostor: Remetinečka cesta 7a, Kajzerica - Novi Zagreb. Konačno po prvi puta bili smo svi zajedno u jednom prostoru nakon desetak godina rada na različitim lokacijama. To je značilo i neka nova navikavanja, rad u timovima, svakodnevno susretanje i mogućnosti bolje komunikacije među kolegama, bolja podrška korisnicima. Jednostavno, veli skok u poslovanju i  uvjetima rada. Opremanje 'nove' školice sa PROXIMA projektorom, serverom i 4 računala, na domeni smo www.libusoftcicom.hr kod AVALONA (predugačak naziv koji je malo tko mogao zapamtiti). Polovicom lipnja na Mirovinskom predajemo promjenu tjedne satnice sa 42 na 40 satni radni tjedan. Broj zaposlenih raste na 22, a broj korisnika premašuje brojku 250. Nastavlja se razvoj novih verzija Clarion for Windows verzija serije 3.60. sa značajnim skokom u integraciji podataka proračunskog računovodstva (IPR), te promocijama u Puli, Ninu, Plitvicama, Zagrebu PANORAMA 2001. Stalno obnavljanje i proširenje info opreme i školovanje zaposlenika. Sudjelovanje na INFO 2001 ovaj put zajedno sa SENSO d.o.o. 
  • 200220022002 godina je godina s puno učenja. Broj zaposlenih raste na 23, a broj korisnika premašuje brojku 280. Nastavlja se razvoj novih verzija Clarion for Windows verzija serije 3.70. sa stalnim razvojem IPR za koji možemo reći da je ova godina bila najznačajnija (izdane posebne brošure 5/2002 i 11/2002.). LC promocije u: Zadru, Slavonskom Brodu, Biogradu, Trogiru, Hvaru, te   nastupi na godišnjim sastancima korisnika -  PANORAMA 2002. Pridaje se sve više pažnje školovanju zaposlenika, organiziran seminar 'Zadovoljstvo korisnika' za sve zaposlenike u hotelu LAGUNA, MOC seminari za Microsoft SQL Server 2000 Database,  proba DB2 seminar Fast Start, početak razvoja Internet aplikacija. Nastavlja se obnavljanje i proširenje info opreme sa IBM  serverima x235, 10-tak novih računala (HDD od 20GB pravi hit), ISA serveri, projektna oprema, zaštita licenci sa Copy Control, ispis dokumenata preko ARCO AWR. Vozni park (PANDA, ATOS, Accent) postaje potreba da se zamjeni koncept korištenja privatnih vozila u službene svrhe. Sudjelovanje na INFO 2002 i ovaj put zajedno sa SENSO d.o.o. 
  • 20032003 godina nosi najveći skok u povećanju broja zaposenih (30%), tako da je ove godine u LC grupi ukupno 30. Novi prostor na I katu postaje mali, pa se već 'širimo' u mezanin. Broj korisnika prelazi 300. Razvija se nova verzija 3.80 s početkom razvoja Internet rješenja – Lokalna riznica i otvaranje nove domene www.spi.hr.

    LC promocije u: Opatiji, Sisku, Vukovaru, Kutini, Splitu, Neumu, Tuzli i Poreču. Nema interesa za nastup na INFO 2003 ali je zato sve veći nalasak na godišnjim skupovima korisnika -  PANORAMA 2003. Školovanju se nastavlja i proba novih područja NAVISION, NET tehnologija, NLP, a posebno sa The Urban Institute oko Projekta Reforme Lokalne Samouprave (PRLS) na modelima upravljanje imovinom i upravljanje financijama.

    Nastavlja se redovito obnavljanje i proširenje info, radne stanice nose oznake WS i dostiže se brojka WS34, CRT i TFT monitori,  telefonija na PBX, Sophos anivirusna zaštita, 852 kodna strana i dalje je aktualna,  ISDN za povezivanje koristi se PcAnywhere 11.0, Windows2000, Pervasive SQL, e-ZABA, REGOS programi i sve bolja razmjena podataka, ali i sve bolja oprema za kavu u LC prostorima. 
  • 200420042004 godina i dalje znači rast broja zaposenih, tako da je ove godine u LC grupi ukupno 35. Ova godina je izuzetno značajna jer se usvaja i počinje zaživljavati nova organizacija kroz tri sektora: Sektor razvoja, Sektor implementacije i Sektor financija s odjelima, kao nižim organizacijskim cjelinama za čiji rad odgovaraju voditelji odjela.

    Broj korisnika prelazi 350. Razvija se novi koncept verzioniranja programskih rješenja iz Sustava Poslovnih Informacija (SPI), pa će se ova godina pamtiti po verziji 4.51. LC promocije su upriličene u: Šibeniku, Koprivnici, Istri, Makarskoj, Splitu, Zagrebu kroz godišnji skup LC korisnika -  PANORAMA 2004. Školovanju se nastavlja i proba novih područja NAVISION, NET tehnologija, NLP, a posebno sa The Urban Institute oko Projekta Reforme Lokalne Samouprave (PRLS) na modelima upravljanje imovinom i upravljanje financijama. Nastavlja se redovito obnavljanje i proširenje info snovih 10-tak randik stanica i FLUKE uređajem za testiranje mreža, sve brži razvoj u MS SQL i NET tehnologijama, web stranica www.spi.hr u iSite tehnologiji.   
  • 200520052005 godina najznačajnija je po zaštiti znaka SPI® i verziji 4.71. Naime, rješenjem Državnog zavoda za intelektualno vlasništvo usvojen je zahtjev LC-a za registraciju žiga pod brojem Z20040518A. Broj zaposlenih ostaje kao lani -  35, a broj korisnika ipak raste na 380. Ova godine se sve više dokazuje kao dobar odabir organizacijskog modela sa tri sektora. Intenzivan nastavak razvoja s već prokušanim konceptom verzioniranja SPI programskih rješenja – objavljenje su 4.60 i legendarna verzija 4.71 koja je bila zadnja NE SQL verzija. WEB rješenje Lokalne riznice zaživljava u praksi u najboljem svjetlu (Koprivničko-križevačka županija, Grad Kutina,… - ukupno 5 instalacija). Promocije se nastavljaju ove godine u: Vinkovcima, Splitu, Kutini, Osijeku, Varaždinu, te Zagrebu na skupu LC korisnika -  PANORAMA 2005. LC godišnji izlet u Vodicama gdje su 'žuti' pobijedili 'sive' sa 4:2 u malom nogometu a najvatrenija navijačica poraženih bila je gospođa Đurić. Naravno i ove godine je nastavljeno proširenje i obnavljanje info opreme s desetak novih računala, printera, aktivne mrežne opreme. 
  • 200620062006 godina bila je u znaku akcije 'Daj mi 5' što je zapravo značilo SPI®  verziju 5.00, koja je na MS SQL bazi podataka s nizom promjena i poboljšanja, te u toj godini dostiže do ver 5.04.  Broj zaposlenih raste na 41,  a broj korisnika prelazi brojku 400. Nastavlja se isporuka konzultantskih ussluga za PRLS model Upravljanja imovinom za Grad Šibenik, potpora radu Hrvatske Udruge KONzultanata lokalne samouprave (HUKON), kreće INFO DAN lokalne samouprave. WEB rješenje Lokalne riznice dobiva nove korisnike (Samobor, Osijek, Poreč,…). Početci rada u AutoCadu i suradnje sa GALAGIS-om, te pripreme za suuradnju s partnerima u Splitu i Osijeku. Promocije se nastavljaju ove godine u: Osijeku, Novigradu, Splitu sa sjajnim Savjetovanjem upravitelja nekretninama i Meričinim štakama. U Zagrebu se organizira redoviti godišnji skup LC korisnika -  PANORAMA 2006. Proslava izlaska verzije 5.0 upriličena je i za Martinje kod Nikole u Zagorju. Nezaboravno druženje u klijeti uz kršetnje mošta. Uvjerili smo se da i to dobro znamo raditi. 
  • 20072007 godina bila je u znaku otvaranja poslovnice LC SLAVONIJA u Osijeku. Objavljuju se  SPI®  verzije 5.05 do 5.09. U ovoj godini oko 75% korisnika je prešlo na MS SQL baze podataka.  Broj zaposlenih raste na 47,  a broj korisnika je 439. Nastavlja se isporuka konzultantskih ussluga za PRLS model Upravljanja imovinom za gradove Karlovac, Samobor i Osijek, te se kreće u razvoj velikog projekta REGISTAR NEKRETNINA, web aplikacija Evidencija Ugovorenih Radova (EUR). Ponovo se održava INFO DAN lokalne samouprave a LC je zlatni sponzor. Promocije se nastavljaju u: Osijeku, Sisku, Višnjanu, te Dubrovniku sa opet sjajnim Savjetovanjem upravitelja nekretninama i Elom u ulozi kapetana Popaja. Suradnja sa GTZ, GEODATA, GALGIS. U LC-u stižu prinove (novorođeni), CRM (EVOK) dobiva boje prema statusima korisnika ('semafor'),  U Zagrebu se organizira redoviti godišnji skup LC korisnika -  PANORAMA 2007, te mini Panorama u Osijeku. Martinje se ponavlja opet kod Nikole u Zagorju. 
  • 200820082008 godina bila je u znaku certificiranja za ISO 9001 sustav kvalitete i 'usklađenja' mjesečnog održavanja, te izlaska prvog broja LC BILTENA. Objavljuju se  SPI®  verzije 5.10 do 5.20. U ovoj godini dostignut je prijelaz od 98% korisnika na MS SQL baze podataka.  Broj zaposlenih raste na 51,  a broj korisnika prelazi 460. Manje organizacijske prilagodbe i imenovanje novih voditelja odjela. Martina radi novi dizajn LC brošura i drugih reklamnih materijala. I ove godine aktivno sudjelujemo na INFO DAN-u lokalne samouprave uz odličnu suradnju s Udrugom gradova. Promocije se nastavljaju u: Opatiji na RIF savjetovanju HRVATSKI JAVNI SEKTOR, Rabcu, te na Brijunima sa Savjetovanjem upravitelja nekretninama. U Zagrebu se organizira LC godišnja konferencija -  PANORAMA 2008 sa 8 radionica, te regionalne konferencije u Istri i Dalmaciji (mini Panorame). Martinje na starom mjestu se niti ove godine ne propušta.  LC izlet ove godine bio je s nizom sadžaja na Malom Lošinju.
  • 20092009 godina bila je u znaku sjajne PANORAME 2009 s ukupno 15 radionica i tri regionalne mini Panorame: Istra, Dalmacija i Slavonija. U svibnju je održan LC TEHNOLOGY DAY koji je isključivo namijenjen za IT znalce u redovima korisnika. Nastavlja se razvoj  SPI®  i ove godine objavljuju verzije 5.21 i 5.22 za koje se rade dorade i poboljšanja, te provodi integralni test za 11.429 programskih funkcionalnosti. Broj zaposlenih raste na 58,  a broj korisnika prelazi 500 s bojem od 2668 izdanih licenci za rad na 9375 radnih stanica. Unatoč krizi koja nas sve više okružuje, nastavljamo s promocijama u: Opatiji na LIDER-ovoj konferenciji 48 sati gradonačelnika, Crikvenici, Županji, Makarskoj gdje se održava Savjetovanje upravitelja nekretninama, zapamćeno kao 'sve samo karaoke ne'. LC jednodnevni izlet organiziran je na Plitvicama. Obavljen audit za ISO 9001. Nabavlja se  puno nove info opreme i izgrađuje LC Datacentar s virtualizacijskom tehnologijom. Uvode se VIP statusi za posebno značajne i važne LC korisnike, te određuju KAM-ovi za iste. 
  • 201020102010 godina bila je u znaku akvizicije MICRONETA d.o.o. odnosno DOBRIH RJEŠENJA d.o.o. iz Splita, te otvaranje Poslovnog centra LC DALMACIJA. Edukacija srednje upravljačke strukture u Westinu i uključenje 'mladih snaga' u novi šestočlani sastav Kolegija uprave. Ponavlja se još bolja PANORAMA 2010 s ukupno 15 radionica i tri regionalne mini Panorame: Istra, Dalmacija i Slavonija. Održan je još jedan odličan LC TEHNOLOGY DAY u svibnju. Nastavlja se razvoj  SPI®  i ove godine objavljuju verzija 5.40 i 5.50 s nizom dorada i poboljšanja. Broj zaposlenih raste na 63,  a broj korisnika prelazi 540. Promocije se nastavljaju u: Zadru na LIDER-ovoj konferenciji 48 sati gradonačelnika, Splitu, Osijeku, Slavoniji, te na otoku Krku gdje se u Baški održava još jedno nezaboravno Savjetovanje upravitelja nekretninama. Obavljen audit za ISO 9001-2008. Nastavak obnove info opreme i stalne edukacije zaposlenika koji prikupljaju dovoljno certifikata da smo i ove godine Microsoft GOLD Partner. Za dan LC sa specijalitetima se selimo iz pečenjare CVJETNO NASELJE u/na GRANU na odlične specijalitete. Naravno, ni Martinje nije zaboravljeno u Zagorju.
  • 201120112011 godina bila je u znaku FMC-a i Zakona o fiskalnoj odgovornosti. Priprema se i otvara poslovnica LC ISTRA u Novigradu. Organizira se najbolja i do sada najposjećenija PANORAMA 2011 s ukupno 14 radionica i mađunarodno savjetovanje – Upravljanje imovinom u jedinicama lokalne samouprave, te ponovo tri regionalne mini Panorame: Istra, Dalmacija i Slavonija, kao i održani svibanjski LC TEHNOLOGY DAY. Nastavlja se razvoj SPI®  i ove godine objavljuju verzije 5.60 sa sve više web rješenja među kojima i rdWEB. Broj zaposlenih raste na 69,  a broj korisnika prelazi 600. Promocije se nastavljaju u: Rovinju na LIDER-ovoj konferenciji 48 sati gradonačelnika, BiH više nastupa, Splitu, Slavoniji, Isti, te Vodicama gdje se održava i Savjetovanje upravitelja nekretninama. Obavljen audit za ISO 9001-2008. Nastavak obnove info opreme s novim IBM Blade serverima i stalnom edukacijom zaposlenika. Ponovno dobivamo satatus Microsoft GOLD Partnera.
  • 201220122012 godina je godina u znaku proslave 20-to godišnjice poslovanja LC grupacije sa nizom događanja (poslovnih i kulturnih), promocija, rebrendinga i promjene vizualnog identiteta. Nastavljaju se pripreme za otvaranje poslovnice LC PRIMORJE. Priprema se svečana i još bolja PANORAMA 2012 s ukupno 15 radionica. Naravno, biti će upriličeni i regionalni seminari, kao i već tradicionalni svibanjski LC TEHNOLOGY DAY. Nastavlja se razvoj  SPI®  i ove godine objavljuju izlazak verzije 5.70 sa sve više web rješenja e-SPI.  Broj zaposlenih raste na 75,  a broj korisnika prelazi 650. Promocije se nastavljaju na: LIDER-ovoj konferenciji 48 sati gradonačelnika, na događajima s Udrugom gradova RH, prezentacijama u BiH, Dalmaciji, Slavoniji, Istri -  Labinu gdje se održava i Savjetovanje upravitelja nekretninama. Pripremamo se za ISO 27001 certificiranje informatičke sigurnosti. Nastavak obnove info opreme i uređenja poslovnog prostora.  
  • 201320132013 godina počela je s velikim zakonskim promjenama (HUB3, IBAN, Fiskalizacija, izmjene obrazaca za poreze, plaće JOPPD, pripreme poreza na nekretnine,…). Ulazak u EU. LC grupacija nastavlja poslovanje u 2013. godini s novim projektima, tehnološkim unapređenjima i promotivnim aktivnostima. Tu je prije svega veliki regionalni sajam lokalne samouprave NEXPO, potom PANORAMA 2013, koordinacija grado/načelnika Biograd 2013, regionalni seminari i veliki broj radionica, uključujući i svibanjski LC TEHNOLOGY DAY. Nastavlja se razvoj  SPI®  i ove godine se priprema verzija 6.00 s još više JAVA i web rješenja e-SPI,  kao i poboljšanje funkcionalnosti samih programa. Broj zaposlenih raste na 85,  a broj korisnika prelazi 700. Nastavlja se suradnja s Udrugom gradova, LIDER-om, novim časopisom TIM4PIN. Nakon prošlogodišnje odlične suradnje s UNDP i EDA iz BiH kreće isporuka aplikacija, prije svega REGISTRA NEKRETNINA. Intenzivne pripreme i opsežan angažman rezultirali su dobivanjem certifikata informatičke sigurnosti ISO 27001. Nabavljaju se novi web serveri, obnavlja info oprema, uređuje i značajno proširuje poslovni prostor u Zagrebu i Osijeku, te konačno otvara poslovnica LC PRIMORJE u Rijeci.
  • 201420142014 godina počela je s masovnim instalacijama nove verzije 6.00 s nizom novosti među kojima je najzvučniji JOPPD obrazac. LC grupacija nastavlja poslovanje u 2014. godini s novim projektima, tehnološkim unapređenjima i promotivnim aktivnostima. Upravljanje prostorom JLS sa SPI/GIS setom projekata čini zaokruženom ponudu info podrške ovoj grupi korisnika. Od promotivnih događaja PANORAMA je i dalje glavni godišnji događaj i održava se 25. i 26. rujna. Tu je i koordinacija grado/načelnika Crikvenica 2014, regionalni seminari i veliki broj radionica, uključujući i LC TEHNOLOGY DAY. Nastavlja se razvoj  SPI®  s verzijom 6.10, koja ima sve više otvorenog koda  s JAVA-om  i web rješenja e-SPI. Broj zaposlenih na početku godine raste na 96, a broj korisnika prelazi 710. Nastavlja se suradnja s Udrugom gradova, LIDER-om, CLER-om, te TIM4PIN. Obnovljeni su ISO certifikati. Nabavljaju se novi web serveri, kontinuirano obnavlja info oprema. U punom pogonu je poslovnica LC PRIMORJE u Rijeci. 
  • 20152015 godina počela je sa zakonskim promjenama u PLAĆAMA i proračunu. LC grupacija nastavlja poslovanje u 2015. godini s novim projektima, tehnološkim unapređenjima i promotivnim aktivnostima. Upravljanje prostorom JLS sa SPI/GIS setom projekata čini zaokruženom ponudu info podrške ovoj grupi korisnika. Od promo događaja tu su proljetna Savjetovanja upravitelja, stručni seminari vezano za PROCJENU VRIJEDNOSTI NEKRETNINA, kao i tradicionalna PANORAMA, koja je i ove godine glavni događaj. Tu je i koordinacija grado/načelnika Brač 2015, regionalni seminari i veliki broj radionica, uključujući i LC TEHNOLOGY DAY. Nastavlja se razvoj  SPI®  s verzijom 6.01, koja izlazi u prvoj polovici godine s dosta JAVA-e  i web rješenja e-SPI. Broj zaposlenih na početku godine prelazi 100, a broj korisnika prelazi 860. Među novim korisnicima posebno su nam značajni DN županija, nacionalni parkovi, gradovi, općine, te komunalci i upravitelji. Nastavlja se suradnja s Udrugom gradova, LIDER-om, FILIPOVIĆ POSLOVNA SAVJETOVANJA, Građevinski fakultet i mnogi drugi. Priprema se obnova ISO certifikata za 27001. Nabavljaju se novi serveri, proširuju diskovni kapaciteti, te kontinuirano obnavlja info oprema. Uz sadašnje sjedište tvrtke kupljen je i poslovni prostora od 540 m2 u koji će nakon uređenje biti preseljene bitne funkcije poslovanja LC grupacije.    
     
  • 20162016 godina krenula je s novim sazivom Hrvatskog Sabora i po prvi puta nestranačkim mandatarom, dok LC grupacija nastavlja poslovanje u 2016. godini s novim projektima, tehnološkim unapređenjima i promotivnim aktivnostima. Upravljanje prostorom JLS sa SPI/GIS grupom projekata širi se na BiH u sklopu USAID/GOLD projekta. Od promotivnih događaja tu su već tradicionalna proljetna Savjetovanja upravitelja nekretninama (ovaj puta u Poreču krajem travnja), kao i nezaobilazna PANORAMA koja treba nadmašiti prošlogodišnju – najveću do sada s preko 1.350 sudionika kroz tri dana. Koordinacija grado/načelnika održat će se krajem travnja u Poreču. Naravno, tu su regionalni seminari i veliki broj radionica, uključujući i LC TECHNOLOGY DAY. Nastavlja se razvoj SPI® s verzijom 6.01, koja izlazi polovicom godine s dosta JAVA-e i web rješenja e-SPI, MDM, DMS integracije, GIS i drugi projekti. Nastavlja se suradnja s Udrugom gradova i s Hrvatskom zajednicom županija, te LIDER-om, Građevinskim fakultetom i drugim partnerima. Priprema se obnova ISO certifikata za 9001 i 27001, te nastavak aktivnosti na ISO 20001. Broj zaposlenih na početku godine prelazi 103, a broj korisnika prelazi 880. Među novim korisnicima posebno ističemo Hrvatsku poštu s projektom e-Box, i više gradova, općina, te komunalaca i upravitelja zgrada. Nabavljaju se novi serveri, proširuju diskovni kapaciteti, te kontinuirano obnavlja info oprema.
    Razvojno-implementacijski centar (RIC) u novouređenom prostoru na našoj adresi Remetinečka 7b svakodnevno ima edukativne sadržaje kao i kontinuirane kontakte s korisnicima. Dovršeno je i uređivanje I. kata za Tehnološko-razvojni centar (TRC) koja uključuje i sobu za relax programera i drugih zaposlenika, kao i Prodajno-logistički centar (PLC) u prizemlju sjedišta LC grupacije. 





  • 20172017 godina krenula je s Poreznom reformom koja sa sobom nosi i niz promjena u LC/SPI paketu. LC grupacija nastavlja poslovanje u 2017. godini s proširenom organizacijom i to za Službu ljudskih potencijala (HR) kao štabnom funkcijom i novoformiranim Uredom strateškog marketinga i prodaje. Nadalje, tu je ambiciozan plan niza tehnoloških unapređenja i promotivnih aktivnosti. Svakako dobar početak je i dobivanje projekta PARCS (nacionalni parkovi i parkovi prirode uz financiranje UNDP-a). Velika unapređenja izvještajnog sustava (BI) s projektom iČELNIK svakim danom dobivaju sve više korisnika i potvrde na tržištu, kao i niz razvijenih projekata SEPA. EDIP, ISVU, RVI... Upravljanje prostorom JLS sa SPI/GIS grupom projekata u RH i širenje na BiH, koje se nastavlja i u ovoj godini sa značajnim projektima kod desetina novih JLS-ova. Poseban značaj ove grupe projekata su i nova rješenja za GEO-financijske analize, koje će posebno biti korištene u pripremnoj fazi POREZA NA NEKRETNINE. Od promotivnih događaja tu su već tradicionalna proljetna Savjetovanja upravitelja nekretninama (ovaj puta u Malom Lošinju krajem travnja). U svibnju planiramo svečanu proslavu 25 godina poslovanja za naše zaposlenike i umirovljenike. Krajem rujna termin je rezerviran za sjajnu LC konferenciju – PANORAMA 2017, koja ove godine treba nadmašiti sve dosadašnje uz trajanje od 3 dana, niz radionica, seminara i sa prigodnom proslavom 25 godina rada grupacije za korisnike. Naravno, tu su regionalni seminari i veliki broj radionica, uključujući i LC TECHNOLOGY DAY. Nastavlja se razvoj  SPI®  s više CU na ver 6.01 kao i razvoj nove verzije 6.50, s dosta JAVA-e  i web rješenja e-SPI, MDM, DMS integracije, GIS i drugi projekti. Broj zaposlenih u prvoj polovici godine prelazi 120, a broj korisnika prelazi 930. Među novim korisnicima tu je više gradova, općina, proračunskih korisnika, te komunalca i upravitelja zgrada. Česte pohvale korisnika za naš rad važan su nam motiv za nastavak korektnog pristupa i dobre suradnje s korisnicima. Tu su za nas posebno značajne institucije koje organiziraju naše korisnike kao svoje članove (Udruga gradova, Hrvatska zajednica županija, te UDRUGA UPRAVITELJ), odnosno drugi partneri iz RH ali i iz regije s kojima radimo nove zanimljive projekte. Priprema se obnova ISO certifikata za 9001 i 27001, te nastavak aktivnosti na pripremi za ISO20001. Nabavljaju se novi serveri, proširuju diskovni kapaciteti, te kontinuirano obnavlja info oprema. Razvojno-implementacijski centar (RIC) svakodnevno ima edukativne sadržaje kroz seminare, radionice ali i kao kontinuirana prva linija za kontakte s korisnicima – HELD DESK tim unutar Ureda implementacijskih projekata. Uređeni prostori na  I. katu za Tehnološko-razvojni centar (TRC) i Prodajno-logistički centar (PLC) u prizemlju sjedišta LC grupacije, daju ugodnost rada i druženja, no ujedno se zbog stalnog povećanja broja zaposlenih iskazuje potreba za proširenjem prostora na čemu ćemo raditi u 2017. godini.   
     
  • 20182018 godina počela je za LC s vrlo ambicioznim planovima. Mjesec po mjesec, kvartal po kvartal,  plano. su se i realizirali. Izvještajni sustav (BI) s projektom iČelnik svakim danom dobiva sve više korisnika čime potvrđuje svoju poziciju na tržištu. Tu su i brojni projekti CEF, SEPA. EDIP2, ISVU, RVI, PARCS
    Posebno smo ponosni na projekte SPI/GIS u području upravljanja prostorom jedinica lokalne samouprave koje smo realizirali u Hrvatskoj i BiH. U Srbiji smo se, pak, uspješno etablirali s projektima upravljanja stambenim zgradama (USZ-SR). Iz ove grupe projekata proizišla su i nova rješenja 'Pametnog Ažuriranja Podataka' (PAP), koja se oslanjaju na GIS i Geo-KOMIS, te Geo-LOVAC. LC PAP koncept je kojim se može značajno pridonijeti povećanju prihoda od komunalne naknade. Sve zajedno svoju primjenu nalazi i idealno se uklapa u obveze koje donosi novi Zakon o komunalnom gospodarstvu. Nova je zakonska regulativa o selektivnom prikupljanju otpada uvjetovala prilagodbe i dorade KOMIS-a i sve je već spremno.
    Tradicionalni su proljetni „eventi“ - Savjetovanje upravitelja nekretninama i koordinacija grado/načelnika Dalmacije, okupili u travnju veliki broj sudionika. Preko 60 čelnika ugostili smo u Zadru.
    U svibnju smo proslavili 26 godina poslovanja za naše zaposlenike i umirovljenike (u šatoru uz direktorski grah i roštiljadu). I Uredbu o zaštiti osobnih podataka, popularni GDPR, dočekali smo u svibnju spremni, te za naše korisnike održali niz stručnih skupova, a mnogima pomogli oko usklade i primjene. Zadnji petak u svibnju, već desetu godinu za redom, rezerviran je za LC Technology Day i druženje sa suradnicima iz IT branše.
    S dolaskom jeseni, krajem rujna, veselimo se kultnoj LC Konferenciji – PANORAMA 2018, koja ove godine treba nadmašiti sve dosadašnje. U tri dana konferencije u planu su čak četiri događaja, niz radionica, seminara, te kulturnog i zabavnog programa. Već koji tjedan kasnije uslijedit će i regionalni seminari – takozvane Mini Panorame.
    U zadnjem kvartalu brojimo više od 135 zaposlenika, a broj korisnika prelazi 950. Među novim korisnicima su brojni gradovi (Imotski, Senj, Opuzen…), općine, proračunski korisnici, komunalci i upravitelji zgradama.
    Kontinuirano radimo na razvoju i unapređenjima našeg brenda  SPI® - više CU na ver 6.50, s dosta JAVA-e  i web rješenja e-SPI, MDM, DMS i GIS-KOMIS integracije, te niz drugih projekata.
    U pripremi je obnova ISO certifikata za 9001 i 27001, te nastavak aktivnosti na pripremi za ISO20001. Nabavljamo nove servere, proširujemo diskovne kapacitete i kontinuirano obnavljamo info opremu. Razvojno-implementacijski centar (RIC) svakodnevno održava edukativne seminare i radionice. HELP DESK tim unutar Ureda implementacijskih projekata kontinuirana je spona s našim korisnicima i čini sve kako bi korisnicima osigurali adekvatnu i učinkovitu podršku.
    Zbog povećanja broja zaposlenika dodatno smo se proširili na drugi kat gdje su se smjestile HR služba i Odjel pravnih poslova, te na 4. kat Odjel za baze podataka.
    Česte pohvale korisnika za naš rad važan su nam motiv za nastavak korektnog pristupa i dobre suradnje. Za nas su posebno značajne institucije koje naše korisnike okupljaju kao svoje članove (Udruga gradova, Hrvatska zajednica županija, te UDRUGA UPRAVITELJ), odnosno drugi partneri iz RH i regije s kojima radimo nove zanimljive projekte.
    Većinu naših aktivnosti, i ove godine smo napravili s vama i/ili zbog vas, naših korisnika i zato s velikim ponosom s vama želimo podijeliti zadovoljstvo koje donose dobri dosadašnji rezultati.


Isprintajte stranicu