Podrška


Tim naših stručnjaka sposoban je saslušati Vaše ideje i razmotriti potrebe, te oblikovati i implementirati optimalno rješenje koje će omogućiti prednost pred Vašim konkurentima.  Nakon završetka projekta, izuzetnu pažnju poklanjamo podršci u Vašem svakodnevnom radu i usavršavanju isporučenog proizvoda ili usluge.

Kako bismo Vam mogli što brže pomoći za Vas smo pripremili više različitih načina za pružanje podrške, između kojih posebno izdvajamo našu novu uslugu LC WebTicketing. LC WebTicketing (LC WT)  je sustav slanja i obrade korisničkih zahtjeva. Ova LC usluga je dostupna kroz interenet preglednik putem web aplikaciju pod nazivom LC WebTicketing. Osnovna namjena LC WT usluge je ubrzavanje komunikacije između korisnika i LC djelatnika i kao takva bi trebala unaprijediti postojeće komunikacijske kanale (korištenje faxa i telefona, slanje e-mailova i dopisa putem pošte), te uz pomoć dvosmjerne komunikacije doprinijeti još bržem i kvalitetnijem rješavanju korisničkih zahtjeva. 

Također, za Vas smo pripremili i Bazu znanja u kojoj možete pronaći dokumente za pomoć u radu s aplikacijama i rješenja za neke od čestih problema na koje naši korisnici nailaze u svom svakodnevnom radu, te izvješća sa seminara i radionica na kojima su naši djelatnici sudjelovali.

Na stranici za preuzimanje možete pronaći datoteke potrebne za nadogradnju SPI programa, kao i vodiče za nove verzije.




 
Podrška

Isprintajte stranicu