​​Konzultantsko savjetovanje: Polugodišnji financijski izvještaj, računovodstvene kontrole i osvrt na preporuke državnog ureda za reviziju





 
Pripremite se adekvatno i na vrijeme za predaju polugodišnjih financijskih izvještaja, pravovaljanu evidenciju poslovnih događaja u sustavu proračuna te za buduće proračunske procese. Pripremili smo za vas Konzultantsko savjetovanje koje će se održati u utorak, 18.06.2019. u velikoj dvorani LC Zagreb. Čast nam je predstaviti cijenjenu gošću mr.sc. Sunčicu Bajić, pročelnicu Ureda za unutarnju reviziju Požeško-slavonske županije koja će održati zanimljivo predavanje na temu Nalozi i preporuke državnog ureda za reviziju i pobliže objasniti kako proračunske klasifikacije mogu biti zanimljiv alat u izvještavanju o poslovanju.
 

Program rada:

9:30 – 12:00 I. dio savjetovanja – predavač Maja Štargl, dipl. oec.
1. Polugodišnji financijski izvještaji
2. Višak / manjak proračunu i planiranje  
12:30 – 15:00 II. dio savjetovanja – predavač mr.sc. Sunčica Bajić

1. Nalozi i preporuke državnog ureda za reviziju   2. Primjena proračunskih klasifikacija  

Konzultantsko savjetovanje će se održati 18.06.2019. od 9:30 do 15 sati u LC Zagreb – velika dvorana
 
NAPOMENA:

Kotizacija za konzultantsko savjetovanje iznosi 800,00 kn + PDV po sudioniku.
Premium korisnici prema Općim uvjetima poslovanja, usluga 25., imaju pravo na seminar za jednog polaznik/dan mjesečno na svakih 10.000 kn iznosa za mjesečno održavanje.
 
Prijave se vrše najkasnije do 14.06.2019. Potrebno je prijavu ispuniti do 12 sati putem PRIJAVNICE u nastavku (prijavnica je aktivna do krajnjeg roka za prijavu ili do ispunjenja kapaciteta).
 
Kotizaciju za sudjelovanje molimo uplatite zaključno s prethodno navedenim datumima na račun tvrtke LIBUSOFT CICOM d.o.o. IBAN HR4123600001101337826, a potvrdu o uplati molimo pošaljite na e-mail info@spi.hr
Pod model plaćanja navesti 00 32176-OIB korisnika.
Postojeći LC korisnici kotizaciju mogu uplatiti i nakon održanog savjetovanja.
 
Obzirom da je broj sudionika ograničen, u slučaju prijave za sudjelovanje, a nepojavljivanja i neotkazivanja bez obavijesti:
- u minimalnom roku od 48 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u iznosu 50% od navedene vrijednosti edukacije
- u minimalnom roku od 24 sata prije termina održavanja, naplaćuje se kotizacija u punom iznosu.

U cijenu napredne obuke/seminara/radionice uključeni su radni materijali i prigodna zakuska.
  
 
 


Isprintajte stranicu